Shop Mobile More Submit  Join Login
Connor vs. Kitty by H-Ell Connor vs. Kitty by H-Ell
Seriously people.

Pet ALL the kitties!!!
:iconxalltheyplz:

Plz reblog from my Tumblr.
Thankies :3

Photoshop

Connor/AC III Ubisoft
Artwork Ellena Korth

Follow me on Facebook :facebook:
Portfolio at Ellustrations.de :pencil:
Visit our blog Ell vs Letty :boing:
Add a Comment:
 
:iconmareyagogojoy:
mareyagogojoy Featured By Owner Aug 7, 2014
omfg Hamtaro Mouse Emoji-02 (Kawaii) [V1] 
Reply
:iconh-ell:
H-Ell Featured By Owner Aug 9, 2014  Professional Digital Artist
Glad you like it ;)
Reply
:iconimyourbiggestfan22:
ImYourBiggestFan22 Featured By Owner Jul 18, 2014  Hobbyist General Artist
:3 so cute! i love it!
Reply
:iconh-ell:
H-Ell Featured By Owner Aug 2, 2014  Professional Digital Artist
Thank you! :hug:
Reply
:iconsapphire-lynx4:
Sapphire-Lynx4 Featured By Owner Jun 4, 2014  Hobbyist General Artist
YES

omfg this dork, i love him
Reply
:iconh-ell:
H-Ell Featured By Owner Jun 6, 2014  Professional Digital Artist
:XD:
Reply
:iconninjarosa:
NinjaRosa Featured By Owner Mar 21, 2014  Hobbyist Traditional Artist
SO ADORABLE! Yasuko Takasu (Fangirling) [V1] I love it so much! Bunny Emoji-42 (Awww) [V2] Es perfecto! Gou Matsuoka (Sexy Body Fangirling Alt) [V2] 
Reply
:iconh-ell:
H-Ell Featured By Owner Mar 21, 2014  Professional Digital Artist
Haha, thank you! :3
:heart:
Reply
:iconroxanna123:
Roxanna123 Featured By Owner Mar 13, 2014  Hobbyist Writer
Aww!! So cute!!
Reply
:iconh-ell:
H-Ell Featured By Owner Mar 14, 2014  Professional Digital Artist
Thankies :3
Reply
:iconroxanna123:
Roxanna123 Featured By Owner Mar 14, 2014  Hobbyist Writer
You're welcome :)
Reply
:iconlivefree33:
livefree33 Featured By Owner Jan 6, 2014  Hobbyist General Artist
ALL THE KITTIES!
:iconallofthethingsplz:
Reply
:iconh-ell:
H-Ell Featured By Owner Jan 16, 2014  Professional Digital Artist
I like your enthusiasm ;D
Reply
:iconlivefree33:
livefree33 Featured By Owner Jan 17, 2014  Hobbyist General Artist
Thanks! =D and I like this/your picture!
Reply
:iconh-ell:
H-Ell Featured By Owner Jan 20, 2014  Professional Digital Artist
Thx a lot ^^
Reply
:iconlivefree33:
livefree33 Featured By Owner Jan 20, 2014  Hobbyist General Artist
:3
Reply
:iconsallysamson:
SallySamson Featured By Owner Dec 24, 2013  Hobbyist General Artist
cute. :)
Reply
:iconmareyagogojoy:
mareyagogojoy Featured By Owner Mar 17, 2015
WHO WILL WIN???!! O__o
Reply
:iconsallysamson:
SallySamson Featured By Owner Mar 20, 2015  Hobbyist General Artist
WHO KNOWS!!? :D
Reply
:iconh-ell:
H-Ell Featured By Owner Jan 6, 2014  Professional Digital Artist
Thx ^^
Reply
:iconsallysamson:
SallySamson Featured By Owner Jan 6, 2014  Hobbyist General Artist
You are welcome! ^^
Reply
:iconrcris123:
RCris123 Featured By Owner Oct 20, 2013

Press E to pet, but they forgot: Press E to play. AAAAGAH! Agony!

This is too cute!

Reply
:iconh-ell:
H-Ell Featured By Owner Oct 21, 2013  Professional Digital Artist
I lol'd :'D

Thank you ^^
Reply
:iconrcris123:
RCris123 Featured By Owner Oct 21, 2013
;3
Reply
:iconlilmisskitti:
Lilmisskitti Featured By Owner Oct 9, 2013
So cute! >.< -trys to not the fan girl to much-
Reply
:iconh-ell:
H-Ell Featured By Owner Oct 9, 2013  Professional Digital Artist
Haha, it's ok XD
Thank you!
Reply
:iconlilmisskitti:
Lilmisskitti Featured By Owner Oct 9, 2013
You're welcome, hehe! ^_^
Reply
:iconfollowthedarkrabbit:
FollowTheDarkRabbit Featured By Owner Sep 2, 2013  Hobbyist Digital Artist
It's always nice to see Connor's soft side ^.^
Reply
:iconh-ell:
H-Ell Featured By Owner Sep 2, 2013  Professional Digital Artist
Yeah, too little smiling in ACIII ^^
Reply
:iconmilouangel:
MilouAngel Featured By Owner Jul 30, 2013  Student Artist
:iconxalltheyplz:
Reply
:iconmilouangel:
MilouAngel Featured By Owner Jul 28, 2013  Student Artist
Connor is like oh hi there
the Kitten is like ATTACK!!!
:XD:
Reply
:iconh-ell:
H-Ell Featured By Owner Jul 29, 2013  Professional Digital Artist
Haha, attack of the cute! >u<
Reply
:iconhe-scratches-at-life:
Will do, ma'am! Or sir.
Reply
:iconh-ell:
H-Ell Featured By Owner Jul 11, 2013  Professional Digital Artist
Haha, first one who took the challenge! XD
Reply
:iconhe-scratches-at-life:
Challenge update: still petting everything I see, especially cats.
Reply
:iconh-ell:
H-Ell Featured By Owner Jul 27, 2013  Professional Digital Artist
Haha great, kittens may get double pets ;3
Reply
:iconarcana666gothic:
arcana666gothic Featured By Owner Jun 6, 2013  Hobbyist Traditional Artist
TT v TT he is smiling very adorable ...oh no i missed my kitty :'(
Reply
:iconh-ell:
H-Ell Featured By Owner Jun 9, 2013  Professional Digital Artist
Thank you ^^
Reply
:icon1mangaotaku:
1MangaOtaku Featured By Owner May 29, 2013
Awww, he's smiling!
Seeing Connor smile is like seeing Jin from Samurai Champloo smile!
A REAL GEM!
(I shall hold onto it forever).
Reply
:iconh-ell:
H-Ell Featured By Owner Jun 3, 2013  Professional Digital Artist
Haha, yes! :D
Reply
:iconxsanto:
xsanto Featured By Owner May 14, 2013  Hobbyist Traditional Artist
it's so unusual to see him smile. Even when he was 'smiling' he never smiled lol
Reply
:iconh-ell:
H-Ell Featured By Owner May 14, 2013  Professional Digital Artist
lol, your wording is great XD

In this picture he has any reason to smile :)
Reply
:iconacuraaquatosphoenix:
AcuraAquatosPhoenix Featured By Owner Apr 22, 2013  Student Digital Artist
awiee this is so freaking adorable XD
Reply
:iconh-ell:
H-Ell Featured By Owner Apr 23, 2013  Professional Digital Artist
Thank you! :3
Reply
:iconkirasaintclair:
KiraSaintclair Featured By Owner Apr 7, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Katzenfreund^^
Ja so isser, unser Connor^^
Reply
:iconh-ell:
H-Ell Featured By Owner Apr 9, 2013  Professional Digital Artist
und Hunde- und Pferde- und Schafe- und Kuhfreund...
o_o
Reply
:iconkirasaintclair:
KiraSaintclair Featured By Owner Apr 9, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Tierfreund im allgemeinen^^
Reply
:iconassaixfedajini:
AssaixFedajini Featured By Owner Mar 30, 2013
Lovely :)
Reply
:iconh-ell:
H-Ell Featured By Owner Mar 30, 2013  Professional Digital Artist
Thx! ^^
Reply
:iconassassinsqueeniii:
AssassinsQueeNIII Featured By Owner Mar 27, 2013
Very cute X3
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 4, 2012
Image Size
230 KB
Resolution
700×634
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
9,533
Favourites
797 (who?)
Comments
162
Downloads
142
×